#1 WRAP UP + BOOK HAUL czerwiec

09:40





Witam was serdecznie w ten piękny dzień (dla mnie jest idealny, bo nie jest za ciepło, trochę pochmurno, więc nie muszę się rozpływać :D)! Z racji tego, że dzisiaj jest 1. lipca, pokażę wam książki, jakie przeczytałam w czerwcu oraz te, które kupiłam w tym miesiącu, a więc do rzeczy! :D


WRAP UP

W czerwcu udało mi się przeczytać 7 i pół książki (XD), a oto one:


1) "Przewieszenie" Remigiusza Mroza


Ocena: 9/10



2) "Trawers" Remigiusza Mroza


Ocena: 9/10


3) "Onyks" Jennifer L. Armentrout



Ocena: 7/10


4) "Na imię mam jestem" Mariusza Maślanki



Ocena: 8/10


5) "Powód, by oddychać" Rebecci Donovan


Ocena: 6/10


6) "Książę Mgły" Carlosa Ruiza Zafona


Ocena: 7/10


7) "Linia serc" Rainbow Rowell


Ocena: 6/10


8) "Czarna bezgwiezdna noc" Stephena Kinga (udało mi się przeczytać dwa pierwsze opowiadania, czyli "1922" i "Wielki kierowca") 



Ocena "1922": 7/10
Ocena: "Wielki kierowca": 9/10


Łącznie przeczytałam 3 111 stron. Uważam, że to świetny wynik! :)



BOOK HAUL



Oto książki, które zdobyłam w czerwcu:
1)"W ramionach gwiazd" A. Kaufman i M. Spooner
2) "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins
3) "Trawers" Remigiusz Mróz
4) "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes
5) "Linia serc" Rainbow Rowell
6) "Jeden dzień" David Nicholls
7) "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonas Jonasson
8) "Duma i uprzedzenie" Jane Austen
9) "Na imię mam jestem" Mariusz Maślanka
10) "Pachnidło"Patrick Susking
11) "Wielki Gatsby" F.S. Fitzgerald
12) "Buszujący w zbożu" J.D. Salinger 


W czerwcu zaopatrzyłam się także w przecudne zakładki z "Epikboxa" (w końcu je mam!!) :D




Mam nadzieję, że lipiec będzie równie świetnym miesiącem! Życzę zaczytanych wakacji i do następnego posta w piątek. :D

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Mhmm, jestem bardzo ciekawa "W ramionach gwiazd", miałam w planach kupić, a jednak kupiłam coś innego. :p Wielu pozycji stąd nie czytałam, chętnie zabiorę się za R.Mroza, dosyć wysoko oceniłaś jego pozycje. :)
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Mroza z całego serca! :D "W ramionach gwiazd" jeszcze przede mną i też jestem ciekawa, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać XD również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Widzę, że tobie też spodobało się "Przewieszenie" :D

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images