#3 WRAP UP: Sierpień

04:34



Witajcie w ostatni dzień wakacji!
Powiem wam, że długo wyczekiwałam tego dnia, bo tak bardzo chcę iść już do szkoły (tak, wiem, jestem nienormalna XD). Strasznie dłużą mi się te wakacje. Zresztą ja tak naprawdę mam wakacje do 7 września, bo razem z klasą jedziemy do Warszawy na kilka dni (przy tym wspomnę, że planuję nakręcić vloga i wstawić go na kanał na youtubie, ale to na razie tylko plany).

Przejdźmy do rzeczy!
Sierpień pod względem czytelniczym był nieco gorszy niż lipiec, ale i tak przeczytałam sporo książek, bo aż 9. Jestem naprawdę zadowolona z tego wyniku. Kiedy zacznie się rok szkolny, to nie będę mogła dużo czytać (więcej lekcji, nauki + chcę zacząć pewne zajęcia pozaszkolne, ale pochwalę się wam, jeżeli to wypali, na razie cicho sza! :D).



1) "Dawca" Lois Lowry
2) "Ta dziewczyna" Colleen Hoover
3) "Kraina jutra. Początek" Jensen Case i Bird Lindelof

Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o tych książkach, to kliknijcie w poniższy link!
Książki te przeczytałam z okazji #ReadWeeku , który organizowała Martha Oakiss <3

Link do kanału Marty:
https://www.youtube.com/user/Koberka94
Link do mojego posta:
http://oczami-oliwii.blogspot.com/2016/08/o-tym-jak-prawie-udao-mi-sie-wziac.html

4) "Percy Jackson i Złodziej Pioruna" Rick Riordan
5) "Percy Jackson i Morze Potworów" Rick Riordan

W końcu zaczęłam czytać Persiaka! I całkowicie się w nim zatraciłam! Po przeczytaniu dwóch części Percy'ego mogę powiedzieć jedno: kocham!!! <3
Ocena: 9/10

6) "Bez słów" Mia Sheridan 

Książka tak bardzo zachwalana, mnie nie powaliła. Była okej, ale nie wydaje mi się, żeby to było coś szczególnego i wyjątkowego. Główna bohaterka mnie trochę irytowała, fabuła była przewidywalna. Nic odkrywczego. Jedyny i bardzo duży plus tej książki - podejmuje ciężki problem, jakim jest akceptacja osób, które nie są w pełni zdrowe. Ludzie są okrutni w takich sytuacjach. Oceniają kogoś po wyglądzie i po tym, jaką ma chorobę, a nawet go nie znają. Bo tak jak na przykład Archer, ten ktoś może się okazać "normalnym" człowiekiem, a nawet bardziej inteligentnym od osoby, która go ocenia. Trochę chaotycznie, ale rozumiecie o co chodzi.
Ocena: 6/10

7) "W ramionach gwiazd" Amie Kaufman i Megan Spooner

Bardzo dobra młodzieżówka z trochę rozczarowującym zakończeniem i czasami irytującą bohaterką. Czekam na kontynuację.
Ocena: 7,5/10

8) "Endgame. Wezwanie" James Frey i Nils Johnson-Shelton

Genialna książka! Pochłonęłam ją, dosłownie. Druga część leży już na mojej półce i czeka aż się za nią zabiorę. Świetna akcja, super wykreowani bohaterowie, jednym słowem - cudo! <3
Ocena: 8/10


9) "W krainie kolibrów" Sofia Caspari

Książkę tę przeczytałam dzięki #BookTour. Podobała mi się. Była to książka bardzo klimatyczna, przeniosła mnie do Argentyny. ;D
Więcej dowiecie się w recenzji, która pojawi się za tydzień. :)

Linki do organizatorki tej akcji <3
Instagram:  https://www.instagram.com/bohaterka_realna/
Blog:  http://bohater-fikcyjny.blogspot.com/


To by było na tyle.
Życzę wam zaczytanego powrotu do szkoły! He he :D
Oliwia, xo xo

Łączna ilość przeczytanych stron: 3 073
Najlepsza książka: (nie mogę wybrać jednej, więc wybiorę trzy XD) "Endgame. Wezwanie", "Dawca" i "Percy Jackson i Złodziej Pioruna"
Najgorsza książka: "Ta dziewczyna"

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zaciekawiła mnie książka "W krainie kolibrów". Lubię te ptaszki i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę ;P
    Dobry wynik. 9 książek w miesiąc to jest coś :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona z wyniku, ale teraz już będzie gorzej. Przez szkołę :(
      Również pozdrawiam i na pewno wpadnę! :D

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images