TBR na wakacje, czyli 9 książek, które na pewno przeczytam

08:09





Witajcie w pierwszy oficjalny dzień upragnionych i długo wyczekiwanych wakacji! :D
Ten rok szkolny zleciał zdecydowanie za szybko. Dzisiaj skończyłam pierwszą klasę liceum i nie mogę uwierzyć, że we wrześniu zaczynałam swoją przygodę z ogólniakiem i tak strasznie się stresowałam nową szkołą i nowymi ludźmi. Wydaje się jakby to było wczoraj. No ale niestety czasu nie zatrzymamy, chociaż czasami zdarzają się takie momenty, że z chęcią byśmy to zrobili.
Z racji tego, że właśnie zaczynają się wakacje postanowiłam pokazać wam moje czytelnicze plany na lipiec i sierpień. Mam kilka książek, które na 100% przeczytam, ale pewnie dojdą do tego jeszcze jakieś spontaniczne zakupy albo wypady do biblioteki. A więc oto 9 książek - "pewniaków" :D



1. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen



 W te wakacje przeznaczę trochę czasu na klasyki. Którąś z książek Jane Austen chciałam przeczytać już od bardzo dawna, ale jakoś nigdy nie mogłam się zebrać. Kiedy wyszła nowa kolekcja romantyczna, nie mogłam się oprzeć i kupiłam to cudo w pięknej okładce. Nie mogę się doczekać aż zacznę "Dumę i uprzedzenie" :D



2. "Wielki Gatsby" Francis Scott Fitzgerald



Tak jak wyżej napisałam : lato pełne klasyków :D "Wielki Gatsby" to kolejna powieść obowiązkowa każdego książkoholika. Kupiłam ją za 5 zł w Biedronce, to była okazja mojego życia!



3. "Buszujący w zbożu" J.D. Salinger



Kolejna książka upolowana w Biedronce :D Okładka jest przepiękna, takie minimalistyczne są najlepsze.



4. "Szklany tron" Victoria Aveyard 


Po przeczytaniu "Czerwonej królowej" bardzo chciałam poznać dalsze losy Mare i innych bohateów. Kupiłam ją już jakiś czas temu, ale słyszałam dużo negatywnych opinii i jakoś nie mogę się zachęcić do czytania. W wakacje pora to zmienić :D



5. "W ramionach gwiazd" A. Kaufman i M. Spooner



Książka upolowana na kolejnej genialnej promocji księgarni znak. Zbankrutuję przez nich! Przepiękna okładka. Kiedyś moondrive udostępnił fragment "W ramionach gwiazd" i zapowiada się obiecująco. 



6. "Czarna bezgwiedna noc" Stephen King


Kiedyś obiecałam sobie, że w każdym miesiącu przeczytam książkę Mistrza, ale nie wyszło mi (jak to często bywa w wyzwaniach XD).Wybrałam tę książkę, bo mam ochotę na jakiś horror i dużo krwi :D 



7. "Oddychając z trudem" Rebecca Donovan 


Chociaż pierwsza część nie podobała mi się, to muszę przeczytać kolejną, bo nie lubię zostawiać niedokończonych serii. 



8. "Obca" Diana Gabaldon 



Książka, której nie posiadam w swojej biblioteczce, ale koniecznie muszę to zmienić, bo ciągnie mnie do niej już od dłuższego czasu. Obejrzałam "Outlandera", który podobał mi się i teraz czas na książkę Diany Gabaldon. W końcu trzeba ocenić, czy ekranizacja jest tak samo dobra jak ta powieść.


9. "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes 



"Zanim się pojawiłeś" to przecudowna, przewspaniała książka, która totalnie skradła moje serce!!! Lou stała się jedną z moich ulubionych bohaterek, a więc obowiązkowo muszę poznać jej dalsze losy!!! <3



To tyle. Mam nadzieję, że spodobało się wam :) Początkowo miałam wybrać 10 książek, ale nie mogłam znaleźć dziesiątej książki, więc zostało 9 XDD
W wakacje posty będę wstawiała regularnie dwa razy w tygodniu, także do następnego posta!


Życzę zaczytanych wakacji! :D

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Czytałam ,,Wielkiego Gatsby'ego'' - ciekawa książka, aczkolwiek zakończenie mnie trochę rozczarowało. Naprawdę upolowałaś takie świetne powieści w Biedronce? Czemu mnie tam nie było?! :D ,,Oddechy'' też uważam za przeciętną serię.
    Bloga mam już w obserwowanych, spodobał mi się :)
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona, że w mojej Biedronce są takie książki :D Oo, to fajnie, dziękuję :) Ja lecę zajrzeć do ciebie :D

      Usuń
  2. Jestem zachwycona wyglądem bloga! <3

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images