100 książek,które chciałabym przeczytać

09:26




Cześć! Dzisiaj post wyjątkowo w czwartek,bo wczoraj nie miałam czasu,żeby coś napisać,za co przepraszam.
Przychodzę do was z listą książek,które chciałabym w najbiższym czasie przeczytać. Postanowiłam napisać takiego posta,bo sama lubię je czytać i jest w miarę szybki i krótki,a jak wiecie (lub nie) ja nie lubię zanudzać was na śmierć i wolę pisać bardziej konkretnie i krócej! :D
Także...przejdźmy do listy i enjoy! :)












































































A więc oto 100 książek,które koniecznie muszę przeczytać! :D
Do następnego posta. xoxo

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Z wszystkich wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko Ostatnią piosenkę. I naprawdę polecam i książkę i film. Chociaż oczywiście różnią się trochę od siebie, to jakoś aż tak bardzo mi to nie przeszkadzało. Płakałam i na tym i na tym. Historia naprawdę mega wzruszająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Nicholasa Sparksa, a ta wydaje mi się fajna i słyszałam wiele pozytywnych opinii, więc na pewno się za nią zabiorę niedługo! :D

      Usuń
  2. "Mary dyer" nie polecam, ale "Marsjanina" tak (uwielbiam z całego serduszka <3). Wiele z tych książek również chcę przeczytać :D

    ksiazkowe-perelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mojej strony polecam całym serduszkiem: "Złodziejkę książek", "Promyczka" i "Parabellum". Jeżeli lubisz powtórkę z rozrywki, "Pewnego dnia" jest dla Ciebie. Ja po nią nie sięgnę, bo bo nie lubię kontynuacji, które odtwarzają tą samą historię na nowo.
    Natomiast nie spodobały mi się "Wszechświaty", "Lawendowy pokój", "Mara Dyer" i "Niezgodna" - miałam co do nich zbyt duże oczekiwania i się zawiodłam. Polecam podejść do nich z mniejszym zapałem. :)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polecam "Panikę", naprawdę super książka :)
    Pozdrawiam!
    http://inthefuturelondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images