#4 WRAP UP: WRZESIEŃ

07:53



Hejka! Witam Was już w październiku. A skoro październik, to czas na podsumowanie czytelnicze września.

We wrześniu udało mi się przeczytać 6 książek, co jest zadowalającym wynikiem. Bo zaczęła się już szkoła i mam okropnie dużo nauki, więc myślałam, że przeczytam może tylko dwie albo trzy książki. Na szczęście udało mi się więcej, więc nie będę przedłużała. Miłej lektury :D



1) "Niebezpieczne kłamstwa" Becca Fitzpatrick (booktour)
     ocena: 5/10

2) "Cierpienia młodego Wertera" Goethe (lektura)
     ocena: 3/10

3) "Dziady" Adam Mickiewicz (lektura)
     ocena: 8/10

4) "Zaginięcie" Remigiusz Mróz
     ocena: 9/10

5) "Rewizja" Remigiusz Mróz
     ocena: 9/10

Te 5 książek, tak jak widzicie, przeczytałam w formie tradycyjnej. Natomiast szóstą książkę września czytałam jako ebook.

Jest to "wattpadowa"  powieść Anny Bellon "Uratuj mnie".
ocena: 5/10

Nie rozpisuję się o tych książkach, bo możecie się spodziewać recenzji serii o Chyłce, "Uratuj mnie" oraz "Niebezpiecznych kłamstw", a nie chcę się powtarzać, także w nich poznacie moją opinię. :)

Łączna ilość przeczytanych książek: 2 078
Najlepsza książka: "Zaginięcie" i "Rewizja" Mroza <3 <3 <3
Najgorsza książka: "Cierpienia młodego Wertera" Goethe (prawdziwym cierpieniem było czytanie tej lektury!)


A na koniec mam dla Was kilka zdjęć z września. Oczywiście książkowych zdjęć. :)
Życzę Wam zaczytanych pięknych jesiennych dni! Do następnego posta,
Oliwia xoxo

Spotkanie z Katarzyną Bondą! Było SUPER <3
Moje maleństwo <3

Na początku września byłam z klasą na wycieczce :)

 
 
  
 








You Might Also Like

4 komentarze

  1. To widzę piękny był twój wrzesień! Oby październik był jeszcze lepszy ;) Kocham całą serię z Chyłką, więc czekam na recenzję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Gratuluję wyniku i życzę ci równie owocnego Października!!!
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ''Dziady'' i ''Niebezpieczne kłamstwa'' :D
    Zdjęcia na koniec przecudowne <3


    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ''Dziady'' i ''Niebezpieczne kłamstwa'' :D
    Zdjęcia na koniec przecudowne <3


    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images